2014. augusztus 24., vasárnap

7. fejezet

(Korábban akartam hozni, csak megint elhúzódott az írás, ráadásul mostanában bármit leírok, azt legszívesebben azonnal húznám is ki, mert nem vagyok vele elégedett... Sőt... Öhm... írói válság, vagy hogy hívják az ilyesmit :D De megpróbálom magam összekapni. Majd igyekszem a következővel is. )


Chapter 7
Amikor a hétvége zűrösebb a hétköznapnál...

Milyen remek is lenne, ha lenne egy olyan képességem, miszerint bármikor eltűnhetek, bárhonnan. Mert akkor most alkalmaztam volna. C.A.P és L.Joe tekintete elől mindenképpen. Csak meredtek rám, kicsit döbbenten, mint valami rossz gyerekek, akiket rajta kapták csoki lopáson. Pedig valószínűleg nem ilyesmiért akarták egymást laposra verni. De hát a részletekről fogalmam sem volt.
L.Joe végül felsóhajtott, és elsétált mellettem, eltarolva a bal vállamat. Mondhatom, kedves volt, mint mindig. Mindezt a „mindjárt kinyírlak” tekintettel. Túlélési esélyeim ebben a suliban ismét nem nőttek kétszeresére. Min Soo még mindig ott állt velem szemben, és alig mert rám nézni. Úgy tűnt, hogy zavarban van. Nagyon is. De nem jobban, mint én.
- Öhm… bocsi, eltévedtem…- motyogtam, mikor ő sem akart megszólalni, és már hátat is fordítottam volna, mikor C.A.P hangja megállított.
- Meg tudom magyarázni…
- Ti dolgotok, nem az enyém, nincs szükség magyarázkodásra…- néztem rá.
- De akkor is félreértheted…
- Számít?- kérdeztem meg kis erőltetett mosollyal.
- Igen- felelte egyszerűen, amin ledöbbentem- Nem akarom, hogy rosszat gondolj rólunk- sétált elém- Kicsit zűrösek a családi kapcsolataink. Nagyon régről ismerjük egymást a fiúkkal. Főleg L.Joe és én. Az apáink már régóta kapcsolatban álltak egymással. És az én apám egy fokkal L.Joe-é felett áll a ranglétrán, így mindig volt egy kis egészséges rivalizálás közöttünk is… ez olyan fiús dolog, tudod…- vakarta meg a tarkóját- Elhiszed?
- Miért ne hinném? Bizonyára így van, ha te mondod. És ha tényleg ökölre mennétek, csak tudd: én neked szurkolnék- magam sem értem, miért pirultam el egy kicsit a mondat végére.
- Valóban?- szája sarkában mosoly játszott.
- Ez csak természetes, Sapó! Akkor… holnap reggel?
- Tökéletes!
Intettem neki egyet, majd gyorsan hátat fordítottam, és elsiettem. Furcsa volt, sosem gondoltam volna, hogy egyszer a mindig nyugodtnak tűnő Sapót egyszer látom majd ilyen idegesnek. De valljuk be, nem volt épp visszataszító úgy sem. Bezzeg L.Joe… ő mindenhogy vonzz is és taszít is egyszerre.
De ha összerakjuk a sztorit… L.Joe tegnap este elment valahová, ahol az apja is ott lehetett, ha a gyűrűje nyoma az arcán van... kedves fater, aki pofán üti a gyerekét ennyire. Ezt nem mondta el C.A.P-nek, ezért ő kiakadt rá. Nagyon kiakadt…
Kik ezeknek a szüleik? Áh, tök mindegy, nem érdekel. Nem foglalkozom velük. Nem érdekel a magánéletük…
Igen, abban a pillanatban még hittem is ebben a kijelentésben…

*

Nem írnám le a következő napokat. Legyen elég annyi, hogy elég unalmasak voltak. Sikerült megszoknom az új helyet, Henry-vel úgy ahogy kibékültem, már nem idegesítette, ha Chunji-val, Niel-lel és Ricky-vel szórakoztam. Mert elég sokat ettem velük reggelinél, vagy egyéb étkezéseknél. Javíthatatlanul gyagyák voltak, de mindezt imádnivalóan. Jóban lettem velük. De leginkább csak hármukkal. Changjo-t még mindig ugyanannyira nem ismertem, C.A.P-pel reggelente együtt futottam, de nem túl sokat beszéltünk, maximum alap dolgokról. Az öltözőknél történt incidenst nem megtörténtként kezeltük. Kimondatlan megállapodás volt ez közöttünk. Nem volt közöm hozzá, azonkívül bírtam a fiút. Mosolyt tudott csalni az arcomra, és tetszett, hogy olyan eltökélt, mint én.
L.Joe… na ő még mindig padtársam volt, de azóta egyetlen egyszer sem szólt hozzám. Talán ez még rosszabb is volt, mint mikor nyírtuk egymást… vagyis, miről beszélek? Így legalább nem idegesített. De néha elkaptam a gyilkos pillantását. És az elég ijesztő volt.
A szobában, meg… Hát Suzy sem segített a helyzeten. Folyton lenéző pillantással illetett, és bármit csináltam, nem tetszett neki. Persze ilyenkor mindig ment a riposzt, de… nem élveztem. Elegem lett az egészből. A csajbuliban legalább Sulli-val nem volt probléma. Ő, ha volt valami bajom, kérdésem, mindig szívesen segített. És ezért nagyon hálás voltam neki.
U-kwon és Kai remek haverok lettek. Előbbitől a földön feküdtem a nevetéstől, utóbbi pedig… néha zavarba ejtő tudott lenni, kedvessége túlságosan határtalan volt. És Henry elég gyakran rúgott bokán, mikor a fiún felejtettem a tekintetem.
Szerencsére So igazgatóval sem futottam össze. Nem bírtam volna nézni, azt az idegesítően eltökélt és irritáló arcot. Kim Jae Joong néha szembe jött a folyosón, és mindig kedvesen mosolygott. Ami hiányzott… semmit nem mondott arra a képre, amit kivett a kezemből. Ebből arra gondoltam, hogy nincs közöm hozzá, vagy ha lenne is, nem akarja elmondani, és mivel neki mindent képes voltam megbocsájtani… azonnal elszivárgott minden kétségem, hogy jól teszi, amit tesz.
Amúgy eléggé unalmas volt a hét. Talán jobban vártam volna a hétvégét, ha tudom, hogy jár nekem is a szokásos kimenő. Nem mindig lehetett hazautazni, sőt! Havonta egyszer, de hát én így sem utazhattam volna az USA-ba minden hétvégén. Minden hónapban sem. De ki lehetett menni a közeli városba hétvégenként, vagy különféle programok közül lehetett választani. Mivel hegyes vidéken laktunk, lehetett választani sziklamászást, lovaglást, télen síelést, és hasonló elfoglaltságokat. Voltak nagyon tetszetősök is. De az első hétvégém úgy fog eltelni, hogy büntetésben vagyok. Ilyen is csak én lehetek. Ráadásul L.Joe-val… Tiszta gáz, az egész…
Így, mikor pénteken kicsöngettek az utolsó óráról, a többiekkel ellentétben, akik örvendeztek a szabadságnak, én csak az egyik műszakot tekinthettem teljesítettnek.
Épp a szekrényembe pakoltam be, mikor valaki mögém lépett.
- Beszéltem az igazgatóval.
Már pár napja nem hallottam a hangját, már kezdett hiányozni.
- És?- kérdeztem vissza, mikor nem folytatta L.Joe.
- Holnap 10-re legyünk az irodájában. Nem leszünk egyedül, még lesz rajtunk kívül 3 diák… boldog lehetsz.
- Totál boldog vagyok, hogy hétvégén korán kell kelni- fordultam vele szembe, becsapva a szekrényemet.
- Látom, nem változtál.
- Felőled akár fel is fordulhatnék…- fújtattam mérgemben, mire felvonta szemöldökét.
- Talán igényled a figyelmemet?
- Francokat… Csak épp nem lehet rajtad kiigazodni.
- Szeretnél útmutatót kapni hozzám?- húzta gúnyos félmosolyra a száját, és közelebb lépett.
- Szeretnék tőled legalább mindig 3 lépés távolságban állni. Azzal jobban járunk, mint az útmutatóval- néztem mélyen a szemébe.
- Hát persze- mosolyodott el, mint aki jól szórakozik, és arca mintha tényleg felderült volna. Angyal, tényleg egy angyal. Egy bukott angyal- Akkor, majd holnap reggel találkozunk- majd elsétált mellettem, vissza sem nézve, a közelben álló Chunji-hoz. Amúgy feltűnt, hogy L.Joe a saját barátaival nagyon jól elvan. Főleg Chunji-val. Changjo-t meg gyakran láttam Ricky-vel beszélni. Furcsa volt, ezt a két teljesen különböző embert egymás mellett látni. Bár volt egy olyan érzésem, hogy az idióta hármasnak (én csak így neveztem a Niel, Ricky, Chunji társaságot) sem mindig ilyen víg a kedélyük. Egyszerű megérzés volt… Senki nincs, aki egész életében csak bolondozik, és semmit nem vesz komolyan. Biztos ők is tudtak komolyak lenni. Egyszer kíváncsi lettem volna rá…

*

Nem is volt kedvem este elmenni este vacsorázni, úgyis mindenkitől csak azt hallgathattam, hogy miféle jó programot tervez a hétvégére. Ezért gondoltam, akkor megyek, mikor már kevesebben lesznek, addig pedig kiültem a kastély parkjába, míg lehetett, egy könyvvel a kezemben. Jó idő volt még, a nyár az utolsókat rúgta.
Egészen belemerültem az olvasásba, csak arra eszméltem, mikor valaki ledobta magát mellém. Vagyis pontosabban a pad másik végébe. A lehető legtávolabb tőlem.
Érdeklődve néztem felé, és mikor megláttam, hogy személyében kit tisztelhetek, azonnal elkerekedett a szemem.
- Changjo?- kérdeztem félve, mire rám nézett.
- Ja- válaszolta, ennyi figyelmet szentelve nekem. Ezek után persze, hogy nem tudtam a könyvemre koncentrálni. Miért jött ide? Miért nem ült másik padra? Miért utál, mikor nem is ismer? Miért vág mindig ilyen halálfájdalmas fejet?
- Vacsoráztál már?- kérdeztem meggondolatlanul.
- Nem- válaszolta, rám sem nézve.
- Miért nem?- kérdeztem tovább, pedig tudtam, hogy itt lenne az ideje befogni.
- Mert nem vagyok éhes- pillantott újra rám- Egyéb kérdés?
- Mi dolgod velem?- tettem fel a legégetőbb és legösszezavaróbb kérdést.
- Veled? Semmi. De erről a padról a legszebb a naplemente- vonta meg a vállát, és tovább bámult előre. Én is előre néztem, lássam, mit bámul ennyire. A nap kezdte tényleg vörösre festeni a kastély előtti völgyet, ami a kerítés mögött teljesen tisztán látszott. Itt nem takartak be az erdő fái, a távoli hegyeket, amik mögött majd lebukni készült a nap, teljesen látni lehetett.
Tényleg szép volt… De volt valami, amit nem értettem.
- Minek nézed a naplementét?- bukott ki a számon.
- Miért ne?- kérdezett vissza kicsit ellenségesen.
- Nem tudtam, hogy ilyen művészlélek vagy, aki ilyesmit néz…
- Nem vagyok művészlélek…- morogta.
- Persze, hogy nem…- vigyorodtam el, és alig tudtam egy kis nevetést visszafojtani.
- Mit nevetsz?- nézett rám érdeklődve, kicsit sértődötten.
- Annyira másnak képzeltelek- csóváltam a fejemet.
- Nem ismersz. Ne képzelj semmilyennek- mondta hűvösen, mire lejjebb adott a kedvem. Talán tényleg sosem fogom megérteni ezt a fiút… De talán majd egyszer sikerül…
Ő bámulta tovább a napot, és az eget, és pedig követtem a példáját… szótlanul.

*

Reggel hamar terveztem kelni, hogy még rendet tegyek, a már kupis szekrényemben, ha a többiek nem lesznek itt. Suzy és Sulli, ha jól tudtam elmentek a közeli városba ma, moziba, legalábbis kedvesebb szobatársam (ez értelemszerűen nem Suzy volt) ezt mondta még tegnap este.
Nekik reggel kilenckor indult a suli elől a buszuk, (igen, innen gyalog kicsit messze volt a legelső buszmegálló, így a sulinak voltak erre külön buszaik), így ők sem aludtak ma sokáig. Én hétvégenként sosem futottam reggel, azt a pihenésre szántam.
Azonban… mindannyian arra keltünk, hogy valaki hétkor kopogott az ajtónkon. Ismétlem: 7-kor! Hétvégén…
- Akárki is az, tuti megfojtom- morgott Suzy, Sulli meg csak a párnát szorította a fejére. De nem úgy tűnt, hogy bármelyikük is ajtót akar nyitni.
- Hé, Ji Min, nyisd már ki!- szólt oda nekem Suzy „kedvesen”.
- Te közelebb vagy!- nyöszörögtem fáradtan.
- Nem érdekel…- fordult meg, majd mikor az a bizonyos valaki az ajtóban újra kopogni kezdett, felém hajított egy párnát- Gyerünk már!
Sóhajtva kikászálódtam az ágyból, és mivel feleslegesnek éreztem kora hajnalban veszekedést kezdeményezni, ezért szélesre tártam az ajtót. Aztán pislogtam egyet. Majd még egyet. És még egyet is engedélyeztem volna magamnak, ha az előttem álló személy fel nem nevet gonoszan.
- Rémesen festesz!
- Te pedig csak úgy derengsz, ebben a hajnali fényben. Basszus, L.Joe! Mi a halált keresel itt?- akadtam ki a szőke fiú látványától.
- Jöttelek felkelteni- nézett végig lesajnálóan.
- Hát akkor rohadtul gyere vissza egy óra múlva- morogtam idegesen, és próbáltam becsapni az ajtót, de a lábával kiékelte, így esélyem sem volt.
- Ji Min, ne itt hangoskodjatok, könyörgöm, menj ki hozzá, és beszéljétek meg, nem igaz, hogy ilyen idióta vagy…- hallottam a hátam mögül Suzy mérges hangját, mire nagy sóhajjal kinyitottam az ajtót, és kiléptem a fiúhoz. Nem mertem elképzelni, hogy nézhetek ki a pizsimben, kócos hajjal, álmos szemekkel.
- Minek kell most kelni? Vagy ennyire hiányoztam?- fűztem össze a mellkasomon a kezemet, és igyekeztem figyelmen kívül hagyni, hogy mennyire alul öltözött vagyok. Bizony, nem éreztem magamat teljes biztonságban, lévén, hogy még melltartó sem volt rajtam. A karommal mintegy ezt a tényt is palástoltam.
- Gondolod, hogy magamtól jönnék ide? Mert ha igen, akkor tényleg őrült vagy. Tegnap este szólt az igazgató, csak akkor már késő volt neked szólnom. Az alsóbb évesek nagyon rendetlenül hagyták a tornacsarnokot tegnap. A labdák szétdobálva, meg hasonlók… És nekünk kell kitakarítani- tette hozzá.
- Nekünk?- kérdeztem vissza döbbenten.
- Igen, te meg én… jó kis csapat leszünk!- gúnyolódott, alaposan újra végig nézve rajtam- És mivel 10-re jönnek, ezért addigra el kell készülni. Szóval… kapd össze magadat, és menj reggelizni. Addig én előre megyek!
- Mit ártottam az igazgatónak, hogy ennyire pikkel rám? Annyira… gonosz!- morogtam, mire L.Joe lesajnálóan nézett rám.
- Nem pikkel rád, csak balhéztál már az első nap… mondhatom, jó benyomást keltesz mindenkiben! Na de mozgasd meg a hátsódat. Nem érünk rá…- morogta, majd egyszerűen hátat fordított, és elsétált. Legszívesebben utána hajítottam volna a papucskámat, de leesett, hogy nincs rajtam… hát ezt is benéztem.
- Na, megvolt a leánykérés?- Suzy már az ágyában ült, és úgy bámult rám.
- Dugulj el!- szóltam vissza morcosan, mire vállat vont, és bevonult a fürdőben.
- Szerintem nagyon furcsa lány vagy, Ji Min- szólalt meg Sulli, aki még mindig az ágyában próbált új erőre kapni.
- Miért?- néztem rá meglepetten.
- Sikerült valami érzelmet kifacsarnod L.Joe-ból, még ha ez az utálat is… ez egy éve lassan egy lánynak sem sikerült, aki nem Da Hee.
Már megint ez a Da Hee… Ki a fene ez a lány? Áh, nem érdekel. Ha tudnom kell, úgyis megtudom.
- Hát… azt hiszem, erre nem vagyok büszke. Lehet, hogy jobb lenne, ha levegőnek nézne…
- Ne mondd ezt! L.Joe jó srác, csak épp… csalódott- nyúlt a hajkeféjéért, mire elgondolkozva néztem rá.
- Ha Chunji csinálná ezt veled, akkor is tetszene?
- Chunji… hogy jön ő ide?- kérdezte pironkodva.
- Azt hittem, hogy tetszik- mosolyogtam, örülve, hogy ezzel sikerült a témát elterelnem.
- Csak a hátsója- mondta végül vigyorogva, én meg alig tudtam visszatartani egy „ahha, persze” választ.
Hamar összekaptam magamat, nem vittem túlzásba az öltözködést, elvégre, ha takarítanunk kell, akkor minek? Összegumiztam a hajamat, majd ki is léptem a szobából, intve egy utolsót a készülődő Sulli-nak, Suzy-t meg automatikusan semmibe vettem.
Az ebédlőben csak páran lézengtek ebben az embertelen órában, köztük L.Joe is. A fejére volt téve fejhallgatója, ritmusra járt bal keze, -amit nem használt az evésre- az asztallapon, észre sem vett. Nem is baj, nem terveztem mellé ülni, elvégre elég időnk lesz még kinyírni egymást a nap folyamán, nem igaz? Hiába vonzott volna magához valami furcsa megmagyarázhatatlan erővel, nem akartam megint konfliktust. Mert az lett volna belőle. Így háttal neki, hogy még csak látnom se kelljen, leültem egy asztalhoz, és némán ettem a reggelimet.
Mikor végeztem, és körbe néztem, a fiú már sehol nem volt, így egyedül indultam el a tornacsarnok felé. Odabent már zajokat hallottam, és mikor bekukkantottam, láttam, hogy tényleg elég kupis a terem. Szivacsok szétdobálva, a labdák elgurultak… Nem egy leányálom lesz itt takarítani… És mindezek tetejében… L.Joe gondtalanul dobálta az egyik lasztit kosárra. Legalább sikerült is neki, mert amúgy kiröhögtem volna.
Mikor észrevett, gúnyosan elmosolyodott.
- Kezdtem azt hinni, hogy belefulladtál a kávédba.
- Próbálkoztam nem magadra hagyni téged ilyen válság helyzetben, még ha ezért ilyen hajnalban is keltettél fel- mutattam szét karjaimmal a katasztrófaövezetre.
- Helyes. A következő pár órában azt javaslom, játszunk csöndkirályt, vagy én fojtalak bele valamibe- közölte bűbájos stílusával- Labdákat a helyére, szivacsokat a sarokba sorakoztatjuk. Gyorsan végezni akarok. És légy hálás, amiért itt vagyok veled, elvégre miattad kerültem én is szar helyzetbe. Gyerünk!- adta ki a parancsot, mint valami kiskirály, én meg egy fintor után kénytelen voltam követni az utasítását, de magamban, suttogva, nem tudtam elfojtani egy kikívánkozó jókívánságot:
- Menj a francba!
A labdák hamar a helyükre kerültek, nem volt vészes a szertárba vinni őket, a szivacsok, amiken gimnasztikázni szoktak, már annál nehezebbek voltak. Egyedül el sem bírtam egyet, a fiútól pedig semmi pénzért nem kértem volna segítséget, azóta egyikünk sem szólalt meg.
Így inkább ráhagytam a szivacsokat, és nagy sóhaj kíséretében vettem a kezembe a felmosót, és elkezdtem a padlón húzogatni. Nem túl gyakran csináltam ilyet, bár otthon sem voltam az a lány, aki féltette a műkörmét, hogy letörik a munkától. De nem volt túl sok szükség ilyesmire. Így kicsit hébe hóba mostam fel a padlót, és közben So Ji Sub igazgatót átkoztam.
- Elegem van!- gondoltam- Komolyan, ez már kínzás, ilyesmire utasítani az embereket hajnalban! Nem elég, hogy valakit kísérgetni kell, most még a takarítónő munkáját is velünk végeztetik! Fizetést nem kapunk?- pufogtam.
Mikor végül kész lettem, és felmostam az egész termet, felsóhajtottam.
- Csak kerülj a kezem közé még egyszer, Mr. Karizma, és én úgy, de úgy…- meglendítettem a felmosót, megpördülve, imitálva az ütést, amit az igazgatónak szántam, csak sajnos arra nem számítottam, hogy a nyél végén lévő rongy találkozni fog valamivel… ami nem más, mint L.Joe arca. A fiú alig pár lépésre állt tőlem, nyilván azért jött közelebb, hogy közöljön valamit. Elkerekedett a szemem, ahogy leesett, hogy most éppen „letöröltem L.Joe arcáról a mosolyt”. Bizonyára nem lehetett kellemes érzés.
- Hjá!- kiáltott fel gyilkos szemekkel, mikor nála is realizálódott, hogy mi történt pontosan. Megragadott a vállamnál fogva, kiverve a kezemből a felmosót, ami ijesztően koppant a padlón.
- Vigyázzál jobban, Jimmy, vagy…- nem tudta tovább mondani, mert hátrálni akartam egy lépést. Csak sajnos a vizes padló nem támogatta döntésemet, így megcsúsztam, és hátra zakóztam, akaratlanul is magammal rántva a belém kapaszkodó fiút. Én nekem fájt ez jobban, elvégre ő rám esett, ezzel tetézve bajaimat. Fenekembe, és a fiú alá szorult lábamba fájdalom nyilallt, és nem szégyelltem egy hatalmasat nyögni fájdalmamban.
- A rohadt…- szűrte fogai között, miközben én levegő után kapkodtam alatta. Nyilván ekkor vette észre, hogy rajtam landolt, így miután pislogott párat, gonosz mosoly terült el az arcán. Felemelte az egyik kezét, és egyik elszabadult tincsemet a fülem mögé tűrte, ezzel akaratlanul is végigsimítva arcomon.
- Maradjunk még egy kicsit így, kiévezed, vagy…?- nem hagytam, hogy tovább mondja, lelöktem magamról maradék erőmmel, és felültem, a fájó fenekemet masszírozva.
- Soha többet nem akarok veled többet kettesben lenni. Sőt, sehogy sem akarok veled lenni. Legjobb lenne, ha felfordulnál!- sziszegtem mérgemben, majd igyekezve megőrizni a maradék büszkeségemet, mondanom sem kell, ebből már tényleg nagyon kevés volt, ha nem semmi, elindultam az öltözők felé.
- Hé, állj meg!- kiáltotta utánam ingerülten a fiú, de nem érdekelt, mentem tovább. Azonban megint rossz helyen keveredtem ki, mert a medencénél lyukadtam ki. Közben hallottam, ahogy követ a fiú.
 A medencét nem tettük rendbe… nem is nagyon volt rá szükség. Csak pár úszó deszka hevert szanaszét, amikért lehajoltam, hogy elvigyem a sarokba a többihez.
- Nem hallod, hogy azt mondtam, állj meg?- hallottam a hátam mögül L.Joe-t.
- Miért kéne teljesítenem, amit akarsz? Azt hiszem nagyon el vagy tévedve!- néztem rá villámló szemekkel, majd lehajoltam az utolsó darabért. Vagyis hajoltam volna, ha L.Joe egy mozdulattal nem rúgja a medence közepébe.
- Azt hiszem te vagy eltévedve… Nagyon rossz helyen jársz, Jimmy!- a szeme szikrázott- És most hozd vissza azt a deszkát!- erre a medence felénk eső oldalán lévő kiírásra néztem. Ezen a felén a víz 3 méter mély volt. A másikon 1,5. Itt azok úszkálnak, akik profik, és hát én…
- Vagy tán nem tudsz úszni?- vigyorodott el a fiú kárörvendően, látva hezitálásomat- Az bizony nagy kár. Akkor lehet, hogy gondjaid lesznek- majd hátat fordított, és elsétált. Legszívesebben felvisítottam volna, annyira utáltam ezt a fiút. De ezek után mégiscsak be akartam bizonyítani, hogy nem hagyom bent azt az átkozott deszkát.
Nem messze volt egy hosszú nyelű háló, a falnak támasztva, odavittem a medence széléhez, és azzal próbáltam meg elérni. De sajnos túl messze volt. Kicsit beljebb hajoltam, de ahogy lenéztem a víz aljára, visszahőköltem. Imádtam sportolni, de az egyetlen, amivel sosem sikerült megbarátkoznom, azok a vízi sportok voltak. Szerettem a vizet, lenyűgöztek a tengerek… de féltem tőlük. Fogalmam sincs, miért, valószínűleg még gyerekkoromban kialakult valami víziszony, csak hát ugye arra már nem emlékeztem.
A medence mások oldalénál akartam próbálkozni, de ahogy léptem egyet, a széle felé, úgy ismét megcsúsztam a nedves padlón, és egyenesen a vízbe bele. Nem is lett volna gond, azonnal kikapaszkodtam volna, meg hát úszni is tanultam, víziszonyom ellenére, de a csúszásnál bevertem a fejemet a medence oldalába, és így a fejem totál összezavarodott. Az agyam leadta a parancsot, hogy az Isten szerelmére, Ji Min, mozdítsd meg a karodat, és kapálózz!, de a végtagom nem mozdult. Egyre inkább süllyedtem le magatehetetlenül, és mikor rájöttem, hogy így sosem jutok a felszínre, annyira megrémültem, hogy szám akaratlanul is sikolyra nyílt, így tüdőm, szám, azonnal tele lett vízzel. Nem kaptam levegőt, szörnyű, nyomorult fuldoklás vett erőt rajtam, és éreztem, ahogy lassan elveszítem teljesen az eszméletemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése